Carreño va reforzar la plantiya municipal de los servicios básicos

Dende l'equipu de gobiernu tresllademos a la mesa de negociación una propuesta de reorganización parcial de la plantiya municipal centrada nel refuerzu de servicios básicos. Encetamos esti refuerzu nuna primer fase, previa a una restructuración municipal global que se va estudiar a lo llargo d'esta añalidá”, esplicó Gabriel Rodríguez, conceyala de personal de Carreño.

El responsable de personal del Consistoriu de Carreño añedió que “el serviciu municipal d'obres, servicios sociales y la biblioteca van ser los principales destinatarios d'esta propuesta de reorganización parcial que se concreta na cobertoria de forma interina, siguiendo'l criteriu que marca la lexislación vixente, y la dotación presupuestaria de les siguientes places:

- 3 operarios/es y 1 oficial pintor pa sofitar el serviciu d'obres.
- 1 plaza de Trabayador/a Social pa reforzar el desenvolvimientu de polítiques de bienestar social ya igualdá.
- 1 plaza Aux. de Biblioteca a media xornada como refuerzu pal serviciu d'atención y actividaes de la biblioteca pública municipal”.

La propuesta tamién busca la creación de dos nueves places. “Siguiendo la evolución normativa en materies como la tresparencia y les nueves tecnoloxíes y tratando d'afaer la plantiya esistente a la nueva realidá de l'alministración local plantégase la creación d'una xefatura de sección de tecnoloxíes de la información y la comunicación, tresparencia y participación ciudadana y otra de recursos humanos”, esplicó Gabriel Rodríguez.

La xefatura de la sección  TIC, Tresparencia y Participación Ciudadana atiende a la entrada a valir de la llei 19/2013 de tresparencia y bon gobiernu lo mesmo que de les Lleis 39 y 40 de 2015, pa lo que se precisa reorganizar el funcionamientu municipal y dotalo de más recursos humanos que puedan faer frente a les nueves esixencies llegales. Nesti casu propón una adscripción temporal a dichu puestu d'una funcionaria qu'hasta agora exercía llabores informátiques. Y cubrir cola correspondiente cobertoria temporal y dotación presupuestaria la plaza de Técnicu/a informáticu/a p'avanzar na implantación de l'alministración electrónica y tresparencia.

La xefatura de la sección de Recursos Humanos surde de la reordenación de la plantiya actual y polo tanto nun supondría la incorporación de nuevos efectivos.

Nel intre de la mesa de negociación encetáronse otres cuestiones relatives a axustes na relación de puestos de trabayu, ente elles  l'axuste del complementu de destín y complementu específicu de los funcionarios de la policía municipal, que quedó a espera de valoración xurídica previa al alderique de la cuestión pol plenu municipal. 


N'espera de la reorganización completa queden igualmente les reivindicaciones relatives al personal auxiliar y alministrativu d'oficines, y les referíes a les xefatures d'equipu del serviciu d'obres.