El Principáu subvenciona les enseñances musicales en Carreño

La Conseyería d'Educación, Cultura y Deporte del Principáu d'Asturies otorgó al Ayuntamientu de Carreño una subvención de t3.638,3€ destinaos a la Escuela Municipal de Música “Miguel Barrosa“.

L'artículu 27 de la Constitución Española inclúi ente los derechos fundamentales de la persona'l derechu a la educación, disponiendo la obligación de los poderes públicos de garantizar el cumplimientu del so exerciciu por aciu una programación de la enseñanza na que participen tolos sectores qu'integren la comunidá educativa y que coles mesmes cumpla los principios d'eficiencia y economía.

Les enseñances artístiques, polo xeneral, y les musicales en concretu, tienen n'Asturies una amplia ufierta formativa, considerando de forma especial a los estudios musicales con validez académica oficial, según a les enseñances rellacionaes cola música y la danza tradicional asturiana. La ayuda percibida pola nuesa Escuela va contribuyir al so caltenimientu, y a favorecer la igualdá d'oportunidaes nel accesu a esti tipu d'enseñances en tol territoriu asturianu. “ - señaló Cecilia Tascón, Conceyala d'Educación.

Mientres el presente curso escolar, más de 200  persones tán cursando los sos estudios na Escuela Municipal de Música “Miguel Barrosa”.  La formación que s'imparte na Escuela puede estremase en tres clases:

Música y Movimientu. Esti ámbitu formativu ta dirixíu puramente a los neños y neñes d'edaes entendíes ente los 4 y 7 años, col fin d'atender, con un tratamientu pedagóxicu específicu, el descubrimientu y desenvolvimientu de les capacidaes espresives, musicales y motrices que dexen darréu la elección d'un instrumentu y una práctica gociosa y convincente d'esta actividá artística.

Enseñanza Reglada. Les enseñances artístiques de música,  tienen como finalidá apurrir al alumnáu una formación artística de calidá y garantizar la cualificación de los futuros y les futures profesionales de la música. Tán dirixíes a aquelles persones que tienen interés en convertise en profesionales y, polo tanto traen una ciertu oxetivu llaboral; estes enseñances cúrsense nos Conservatorios y Centros autorizaos pola Alministración Educativa y faen posible una titulación oficial.

Enseñanza ensin reglar. Ye la enseñanza impartida nuna Escuela de Música que trata de dar al alumnáu, ensin llende d'edá, una educación nun suxeta a la esixencia de programes. Estes enseñances nun porten el llogru de títulos con validez académica o profesional y los sos currículos nun tán regulaos pola Alministración Educativa.


Cola aportación rexonal cofinancióse l'alquisición de llibros y partitures, l'alquisición d'instrumentos pal Bancu de la Escuela, arriendu, y material d'oficina, ente otros gastos” - concluyó la Conceyala.