Presentación del I Certame Infantil y Xuvenil d'Habaneres y Cantar Marineru 2017 y III Congresu Internacional de l'Habanera

Candás va acoyer, por primer vegada, esti certame infantil y xuvenil d'habaneres d'ámbitu nacional, que va celebrase  el próximu, Sábadu, 25 de Febreru a les 19:30 h. nel Teatru Prendes de Candás.

Nel salón de plenos del Consistoriu de Carreño presentóse, na tarde d'esti 10 de febreru, la primer edición d'esti certame que s'entama al traviés de la Conceyalía de Cultura en collaboración con La Escuela Municipal de Música “Miguel Barrosa” de Carreño col fin de promocionar y espublizar les habaneres ente la mocedá cantora. Surde como continuidá del aquella iniciativa Cantares de la Bodega, qu'impulso'l tristemente fináu José Ramón Glez. Muñiz. Con la so desapaición cerróse'l ciclu de V ediciones del concursu de cantares de les fábriques de conserva y marineres.

Con esta nueva iniciativa'l Conceyu quier caltener vivu'l legáu del fináu, ampliando l'ámbitu del certame a estatal y  nél pueden participar toles agrupaciones corales que los sos componentes, na so mayoría, nacieren nel añu 1999 o siguientes. La Escuela Municipal de Música “Miguel Barrosa” de Carreño foi la encargada d'escoyer el númberu de corales participantes una vegada cerráu'l periodu d'inscripción.

Cada agrupación coral va interpretar un total de 4 obres:
Trés habaneres con testu en castellán. Una d'elles va ser obligada pa tolos participantes. Tendrán de presentase a la organización trés o más títulos d'habaneres, con orde de preferencia.
Una obra coral del repertoriu internacional o de la so rexón d'orixe, de llibre elección.

El Departamentu Técnicu del Certame va escoyer los dos habaneres de llibre elección, atendiendo al criteriu de non repetición y nel casu de les habaneres teniendo d'afaese a la forma musical: compás de 2x4, valor de negra 60 aprosimáu, ritmu característicu y estructura binaria, según pal cantar marineru.

L'orde de programa de cada participante va ser el siguiente:
1.  Habanera Obligada “En Candás…”.
2.  Habanera/Cantar Marineru de Llibre Elección.
3.  Habanera/Cantar Marineru de Llibre Elección.
4.  Obra Coral de Llibre Elección.

Ente los coros que van participar de fora d'Asturies, coros de tres comunidad autónomes el CORU ÁNGEL BARJA de Llión, el Coru Encanto, sección xuvenil de la familia coral Santiago Apóstol y ZARIA KORU ESKOLA.

Amás esi mesmu fin de selmana la villa marinera acueye l'III Congresu Internacional de l'Habanera, los díes, 24, 25 y 25 de Febreru nel Centru Polivalente la Baragaña.


Candás recueye'l testigu de Torrevieja p'allugar esta tercer edición na que collabora la Universidá d'Uviéu, la primera celebróse nuna localidá catalana.