Programa “Educando en valores + orientación llaboral” nel IES de Candás

El Conceyu de Carreño al traviés de la Conceyalía de Mocedá y l'Oficina d'Información Xuvenil cola collaboración del IES de Candás pon en marcha'l programa “Educando en valores + Orientación llaboral”. Les actividaes van desenvolvese ente'l 3 de Mayu y el 14 de Xunu de 2017 y tán destinaes al alumnáu d'ESO Y Bachilleratu del IES de Candás.

L'actividá esta estremada en dos bloques:

-talleres Educando en valores, que'l so oxetivu ye ayudar al alumnáu a resolver conflictos del so día ente día de forma asertiva y establecer unes normes mínimes de convivencia.
-talleres Orientación Llaboral, que tienm como oxetivu preparar al alumnáu nes meyores de les competencies personales pa la busca d'empléu faciendo especial fincapié nes posibilidaes d'aprendizaxe y llaborales de la movilidá europea.

Los talleres van ser impartíos por distintes asociaciones y empreses que collaboren na actividá:

-Asociación “Ye too Ponese”
-Asociación “Youropía”
-Eme-Espacio de mediación y educación
-Estudio de psicoloxía “Ayudar”
-Europe Direct
-Más Vida

Va trabayase con grupos llimitaos, lo que va dexar que la metodoloxía sía participativa y más personalizada. Les esplicaciones del equipu de formadores va complementase con dinámiques, exercicios prácticos y materiales audiovisuales, tou ello cola cuenta de faer más curiosos y cercanos los conteníos a trabayar” – comentó la edil Paula Cuervo.

Los talleres que se van desenvolver a lo llargo del programa son los siguientes:

-Talleres de resolvimientu de conflictos “Re-solución”, de “Eme-Espacio de mediación y educación”.
-Talleres de resolvimientu de conflictos “Aprendiendo a convivir colos demás”, de Gabinete de psicoloxía “Ayudar”.
-Talleres “desenvuelvo de competencies pa la empleabilidá”, de “Ye too ponese”.
-Talleres “Creatividad aplicada a la busca d'empléu”, de “Más vida”.
-Talleres ”Movilidad y empléu na UE”, de Europe Direct.
-Talleres “Movilidad y empléu na UE” d'Asociación “Youropía”.

Los talleres van tener una hora de duración y van tar impartíos por un monitor per grupu, van dar empiezu'l 3 de mayu y van rematar el 14 de xunu, en total van ser 327 alumnos y alumnes del IES de Candás los que van participar nes distintes actividaes” – Esplicó Cuervo.


Ye importante destacar el trabayu realizáu pola Oficina  Xuvenil de la Mancomunidá Cabo Peñes y el IES de Candás pa llevar a cabu esti proyectu, yá que ensin el so trabayu previu col alumnáu y la so implicación na ellaboración d'un programa acorde coles necesidaes de los mozos que nestos momentos atópense cursando ESO y Bachilleratu nel Institutu sería imposible la so execución, estimar amás el trabayu y sofitu del AMPA IES Candás y de toles organizaciones que trabayen y collaboren nel proyectu” – concluyó la edil.