Carreño y el Tren: actividaes en redol al Día de los Museos en Carreño

El pasáu xueves 18 de mayu conmemoróse, en tol mundu, el Día Internacional de los Museos (DIM), Carreño sumóse a esta iniciativa col entamu de delles actividaes nel Centru d'Escultura Muséu Antón y na Casa d'Acoyida de la Familia Ferroviaria.

El Día Internacional de los Museos ye un eventu coordináu pol Conseyu Internacional de los Museos (ICOM).  La designación de tal día  foi la resultancia del resolvimientu tomáu na XII Asamblea Xeneral del ICOM en Moscú en 1977. Cada añu escuéyese un tema p'apigurar en redol a él les iniciatives que s'entamen en toles instituciones onde se celebra.

El Conseyu Internacional de Museos, creáu en 1946, ye una organización non gubernamental, dependiente de la Organización de les Naciones Xuníes pa la Educación, la Ciencia, y la Cultura. Agrupa a museos y profesionales, y ta dirixíu al caltenimientu y comunicación del patrimoniu natural y cultural del mundu, presente y futuru, tanxible ya intanxible.

El lema d'anguaño 2017 ye “Museos y hestories revesoses: dicir lo indicible en museos”. Esta tema resalta'l papel de los museos que, poniéndose al serviciu de la sociedá, pueden convertise en centros de pacificación de les relaciones ente los pueblos. De cómo l'aceptación d'un pasáu doliosu constitúi un primer pasu pa imaxinar un futuru común sol signu de la reconciliación” señaló Cecilia Tascón – Concejaya de Cultura.

Esta fin de selmana, na Casa d'Acoyida de la Familia Ferroviaria sita nel Centru d'Iniciativa Rural de Tamón sábadu a partir de les 17 hores van llevase a cabu una serie d'actividaes empobinaes principalmente al públicu infantil. El taller “Carreño y el Tren” , al traviés del cual van aprender a conocer, respetar, valorar el ferrocarril como una parte importante de la nuesa sociedá.