Vuelve el programa Caleyando Carreño

El programa de senderismo pa mayores de 50 años “Caleyando Carreño” vuelve'l próximu 2 de Setiembre, con una ruta pol conceyu de Llaviana. Esta primer travesía, d'unos 7,5 km va siguir la sienda de Ponte del Arcu hasta Tolivia. L'autocar va salir a les 9:30 hores del Teatru Prendes, y va tornar al mesmu llugar a les 15 hores.

Les places disponibles, van axudicase por rigorosu orde d'inscripción, siendo esta gratuita. Les inscripciones pa la primera de les salíes, 2 de Setiembre, van tener llugar na Casa d'Alcuentru de les Muyeres de Carreño, del 23 al 30 d'Agostu, n'horariu de mañanes de 9 a 14 h, y de tardes de 16:30 a 19 h. 

“Caleyando Carreño” naz coles mires de siguir promoviendo l'avieyamientu activu y la prevención de la dependencia por aciu la convivencia, el sofitu a la integración y el fomentu de la participación. Pa consiguilo, ente les actividaes físicu-preventives y de promoción de la salú a les yá ufiertaes pol Conceyu, súmase'l programa de senderismo pa mayores.

Les actividaes del programa, van dirixíes a  persones de Carreño mayores de 50 años, coles mires de facilita-yos la posibilidá de realizar paseos pedestres empuestos, diseñaos en redolaes d'interés cultural, social o ambiental.

Desenvolvióse una propuesta técnica bien refecha y completa col fin de contribuyir al bienestar psicosocial de quien participen, yá que al ser una actividá grupal va ayudar tamién al establecimientu de relaciones interpersonales y al refuerzu de l'autoestima. Disponse d'un técnicu con amplia esperiencia profesional nel desenvolvimientu d'actividaes d'animación y recreación deportiva en naturaleza y na implementación de proyectos de senderismo con persones mayores. Dichu profesional, dende l'añu 2006, de forma ininterrumpida, ye'l responsable del diseñu y desenvolvimientu del programa de Senderismo nel Centru de Persones Mayores de la Tenderina n'Uviéu; y ente los años 2007 y 2010 realizó esta mesma actividá pa la Mancomunidá Valles del Osu dientro del Programa Rompiendo Distancies.

El programa va incluyir otres 5 rutes más dientro y fora del conceyu, ente los meses de Setiembre, Ochobre y Payares:
Ruta de Moal- Reserva de Muniellos (23 de Setiembre)
Los Llagos de Cuadonga (7 d'Ochobre)
Fayedal de Montegrande – Cascada del Xiblu (21 d'Ochobre)
Cabu Vidio (4 de noviembre)
Ilesia de Llorgozana- Alto Albandi (18 de Payares)

Estos percorríos previstos podríen cambiase si se van detectaren anomalíes na reconocencia previa de les mesmes, lo que se comunicaría na mayor brevedá posible a les persones que participen y propondríase-yos un percorríu alternativu.

Les persones comenenciudes tienen de ponese en contactu cola Axente d'Igualdá na Casa d'Alcuentru de les Muyeres de Carreño -Plaza Gremio de Mareantes, 2, baxu. Candás Tlf: 985872029  Email: igualdad@ayto-carreno.es.