Esposición Los Oxetivos del Desenvolvimientu Sostenible nel Polivalente

Dende el  próximu 21 d'agostu va poder visitase, nel Centru Polivalente “La Baragaña”, la esposición “Los oxetivos de desenvolvimientu sostenible: un nuevu marcu pa tresformar el nuesu mundu” de la ONGD Acción Sin Fronteras, entidá que trabaya en favor de la solidaridá, la xusticia y la cooperación al desenvolvimientu. Esta iniciativa de divulgación de los ODS impúlsase dende la área d'igualdá municipal.

Los Oxetivos del desenvolvimientu sostenible fueron desenvueltos pol Programa de les Naciones Xuníes pal Desenvolvimientu (PNUD) y  operen al traviés de 17 metes que busquen ente otres coses poner fin a la probeza, garantizar los derechos y la prosperidá de toles persones y el cuidu y protección del planeta. 

Esta esposición va dexanos esaminar estos oxetivos y cavilgar sobro les prioridaes y retos a los que na actualidá enfréntase'l nuesu mundu” – esplicó l'Alcaldesa de Carreño.


L'amuesa va tar abierta del 21 al 27 d'agostu de 9 a 22h. en llaborables, y sábados, Domingos y festivos de 10 a 13, y de 16:30 a 21h.