Carrió celebró les sos fiestes sacramentales

Carrió celebró esti domingu, 20 d'agostu, la so fiesta sacramental n'honor del so patrón, San Llorienzo. La tradicional lliturxa, oficiada por Jesús García, párrocu de la parroquia, tuvo cantada pol coru parroquial de Perlora. Asina mesmu  una pareya de gaita y tambor, pertenecientes a la Banda de Gaites de Corvera,  fueron los encargaos de amenizar los festexos.

Nesta ocasión los vecinos y les vecines asistentes, tamién pudieron esfrutar de la esposición de fotografíes antigües de la parroquia, apurríes por families de Carrió, 60 imaxes inédites dispuestes en 15 paneles nel cabildru de la Ilesia.

Esta esposición encuádrase dientro  del alcuerdu de collaboración ente'l Conceyu de Carreño y l'Asociación “Candás Marinero”. Al traviés del cual tase trabayando na recuperación, dixitalización de fotografíes del Conceyu a lo llargo del sieglu XX. Un homenaxe a toes aquelles persones, families, que formen parte del pasáu, presente y futuru de Carreño.

Tres El Pieloro, Llogorzana, Priendes y agora Carrió, “Candás Marinero” yá esta trabayando na siguiente esposición, que va tener llugar en Prevera. Toles esposiciones van xuntase nuna colectiva que va tener llugar en Candás el próximu mes de xineru.

4 Son les families que de forma desinteresada proporcionaron imaxes antigües a la asociación que preside Tito Aramendi, esponiendo esta amuesa tres l'escanio, digitalización y maquetación. El total de semeyes recoyíes na parroquia xubió a  más de 400 instantánees. Siendo la imaxe más antigua que se presenta de 1924.


En representación del Consistoriu allegaron a la festividá los conceyales, Gabriel Rodríguez; Cecilia Tascón y Simi Velasco.