Segunda fase del Parque El Carbayo

Anguaño, el parque presenta una nueva pavimentación d'asfaltu y una nueva repartida de zones verdes y de circulación.  Col remanente del añu pasáu encetóse la primer fase de les obres reforzando la base del pavimentu y estudiando los niveles pa evitar la formación de ramples y pasos y convertir d'esta manera'l parque nuna zona accesible. Na actualidá, tal que puede apreciase nes fotografíes axuntes, el pavimentu del parque atópase iguáu y anováu, habiéndose readaptáu les rimaes y definíu la separación ente la zona axardinada y la pavimentada. Tres l'aprobación del presupuestu municipal, col votu favorable del PSOE y SOMOS,   llicitáronse les segunda fase de les obres de rehabilitación de pavimentu y zona infantil del parque d'El Carbayo. 

Coles obres de meyora y equipamientu que tamos realizando pretendemos completar les obres realizaes na Fase I, que se financió col remanente, pa poder dexar el parque en perfectu estáu pal so usu. L'ámbitu d'actuación tien una superficie averada de 230 m2. Correspondercola superficie de la zona piatonal y la zona infantil de xuegos, nun tando incluyida nestes obres la zona axardinada, que se va reponese per parte del serviciu d'obres una vegada rematada esta fase. ” – esplicó Simi Velasco, edil d'obres.

La zona atópase pavimentada con tremáu asfálticu a falta de los pavimentos de terminación que se van a realizar nesta segunda fase. Tamién readaptáronse los niveles consiguiéndose la eliminación de ramples y pasos y re-asitiáronse les arquetes d'instalaciones (saneamientu, eletricidá) pa la nueva distribución. Dexóse preparada la zona del accesu posterior pa enllargar la cera y dotar de continuidá a la esistente. Los primeros trabayos que se tán realizando consisten nel llevantáu del pavimentu de la zona posterior, esterior a la intervención realizada, pa preparar la zona pa la execución de la nueva cera. Darréu, va baltase'l muriu esistente, la nueva intervención inclúi la execución d'un muriu nuevu.  va abrise una cabiana pa la cimentación del nuevu muriu y pal allugamientu del bordiellu de la nueva cera.

CIMENTACIONES 
Va realizase una zapata corrida que sirva d'asientu al nuevu muriu. El muriu, de 20 cm d'espesura, va tener un altor variable, ente 1,30 m y 0,60 m realizada por aciu ondes, siendo'l so remate cimeru curváu. Tamién se va realizar una solera de formigón p'asientu de la cera posterior.

ALBAÑILERÍA
Realizaráse'l muriu de zarru con bloque de termoarcilla de 19 cm d'espesura. El muriu tien un altor variable, ente 0,60 y 1,20m de forma d'ondes. El remate cimeru ye curvu. Darréu va realizase un enfoscáu rugoso pa dexar la so superficie llista pal acabáu.

PAVIMENTOS Y REVESTIMIENTOS
Va realizase'l revestimiento del muriu de formigón con un alicatado d'azulexu rotu tipu “trencadís” con base en color blancu y col insertamientu de pieces de 4 colores. El remate de la zona curva cimera va realizaseen nun color a escoyer. Amás, van ensertase 4 mosaicos con dibuxos de temática infantil. va procedese tamién al remate del pavimentu del parque, poniendo pavimentu de seguridá na zona de los xuegos infantiles y rematando el pavimentu asfálticu con un morteru de slurry de color a definir. Va pavimentase la cera posterior con una baldosa hidráulica de tacos similar a la yá esistente.

MOBLAME
Van ponese nuevos xuegos infantiles y puertes nes dos entraes del parque realizaes con madera acabada en colores. Estes puertes respuenden a midíes tendentes a garantizar la mayor seguridá del públicu infantil qu'use les instalaciones, pola proximidá del parque col vial de la Avda. del Ferrocarril.


El Plazu d'execución previstu pa les obres ye de 4 selmanes, a partir de la firma de l'acta de comprobación de replantego. El plazu de garantía mínimu de les obres va ser d'UN AÑU a partir de la fecha de la so recepción.