Gracies a la implantación d'un
serviciu de comunicación, al traviés d'una aplicación pa móviles
que se denomina “Línea Verde” el vecinderu de Carreño dispon
d'un canal directu de comunicación col Conceyu. Línea Verde ye la
ferramienta, cola que yá trabayen más de 300 conceyos en toa España
y qu'inclúi una serie de servicios p'ameyorar la xestión municipal,
el resolvimientu d'incidencies na vía pública y fomentar la
comunicación cola ciudadanía, ente otres utilidaes.
Sirve por que'l vecinderu informe sobre
los desperfectos alcontraos nel conceyu, favorez l'usu de les “bones
práctiques” medioambientales y en consecuencia dexa avanzar nel
desenvolvimientu d'un conceyu sostenible.
El serviciu Línea Verde anicióse en
Carreño nel añu 2013 y dende entós tuvo una bien bona acoyida,
prueba d'ello, ye l'usu continuu que se fai del mesmu.
“En Carreño, el tipu
d'incidencies que más nos comunicaron por esta aplicación pa
móviles, no que va d'añu, son aquélles que faen referencia a
“Allumáu”, siguíu de “Ceres y Calzaes”, “Basures”
y “Parques y Xardinos”. A día de güei, el 96% de les
incidencies comunicaes fueron yá tramitaes polos servicios
correspondientes” – espresó'l conceyal de
medioambiente, Gabriel Rodríguez.
Pa poder utilizar esti serviciu de
comunicación dixital ye necesariu dar na descarga de la APP Línea
Verde nel móvil. Pa ello, hai qu'aportar a Google Play o
APP Store en función de la tecnoloxía emplegada nel so Smartphone
(Android/iOS). Una vegada alcontrada, llévase a cabu la
descarga de forma gratuita. A partir d'esi momentu, la persona
escueye'l conceyu sobro'l que quier comunicar la incidencia. El
procedimientu ye bien rápido y senciellu. Amás, en casu de
tener dificultaes pa instalala o remanala nel CDTL “C@rreño
Digit@l” empresta formación nel so usu y ayuda na instalación.
Pa comunicar una incidencia, basta con
pinchar sobre'l botón “Notifica tu incidencia”.
Nun primer desplegable solicítase nome, email y teléfonu, de
siguío, apaez en pantalla otru desplegable coles distintes
tipoloxíes d'incidencies. Asina cada persona escueye aquélla sobre
la que quier comunicar al Conceyu. De forma automática, la APP
detecta les coordenaes esactes nes que s'alluga'l desperfecto. El
siguiente pasu ye axuntar una semeya de la incidencia y observación
sobro la mesma. Yá namá queda dar al botón d'unviar. Una vegada
unviada, personal del Conceyu recibe notificación del desperfecto
comunicáu. A partir d'esti momentu, empecípiense los trámites pa
dar solución a la incidencia detectada. De la mesma, el vecinderu
que echa voz de la incidencia recibe notificación nel so teléfonu
móvil siempres que se produza un cambéu nel estáu de la mesma,
esto ye, téase solucionando o tramitando.
“Al traviés de Línea Verde,
puede plantegase cualquier consulta medioambiental. Basta con escoyer
la opción de “Haz tu consulta”. Nun plazu máximu de 24 hores va
tener respuesta per parte d'un equipu de persones espertes na materia
de forma dafechu gratuita” – prosiguió'l conceyal.
Al serviciu Línea Verde tamién puede
aportase al traviés de la web www.lineaverdecarreno.com. Amás de
comunicar una incidencia o plantegar una consulta, aporta un
ampliu conteníu de consulta medioambiental (guía de bones
práctiques, conseyos, información propia del conceyu etc…).
Línea Verde tamién ufierta los sos
servicios al traviés de contactu telefónicu nel númberu 902193768
n'horariu de 9 a 18 hores (costu de la llamada 0,07 €/min).
“Desque enllantamos Llínea
Verde hai una comunicación más directa. Cuando daquién detecta
dalgún desperfecto, yá mesmu, puede comunicar directamente ensin
pasar por un ventanu o rexistru. D'esta miente, gracies a la
collaboración ciudadana'l tiempu de resolvimientu d'incidencies va
menguando progresivamente. Detéctense antes los problemes al llegar
más rápidu los avisos d'incidencies y pollo, dende los servicios
municipales podemos encetalos lo más llueu” -
afirmó Rodríguez.
“Los Conceyos tenemos qu'afaenos a
los tiempos nos que vivimos. D'ende'l nuesu apueste por modernizar la
comunicación col vecinderu, recíbense más incidencies diariamente
por esta aplicación de móvil, pola facilidá d'usu, que pel
teléfonu del serviciu d'obres o'l rexistru municipal. A naide
escápase-y que les tecnoloxíes tán a la orde del día, la mayoría
de les persones llevamos un teléfonu móvil siempres con nós, si
queremos treslladar dalgún desperfecto que se ve o una necesidá
d'arreglu con esta aplicación ye casi inmediata la posibilidá de
comunicanos lo. Ye sacar el móvil, faer una semeya y mandala. Muncho
más senciellu y rápido” - concluyó'l conceyal.