Xentes de Perlora: próxima amuesa fotográfica inédita

L'Asociación Cultural “Candás Marinero” dientro del alcuerdu de collaboración col Conceyu de Carreño, prosigui arrexuntando instantánees del vecinderu del conceyu poles parroquies, llevando a cabu un trabayosu procesu de dixitalización y arquivu de les fotografíes antigües vencíes poles families. Un homenaxe a toes aquelles persones, families que formen parte del pasáu, presente y futuru de Carreño. 

Enmarcada dientro de la esposición fotográfica “Carreño y sus gentes” Perlora va inaugurar esti xueves 19 d'ochobre a les 19h. la esposición dedicada a la so parroquia nes sos Antigües Escueles. Actividá pa la que se tien la collaboración de Los Serondos de Perlora.

De les 887 instantánees recoyíes nesta parroquia pol equipu empobináu por Tito Aramendi en Perlora, como nel restu d'esposiciones, vamos poder esfrutar d'una selección de 60 fotografíes impreses en cartón pluma, distribuyíes en 15 paneles nes que se repasa la hestoria de la parroquia y de les sos xentes nel sieglu XX.
Diecisiete fueron les families perlorinas que, de forma desinteresada, vencieron les semeyes, que tres la so dixitalización y maquetación van tar espuestes. Collaboraron les families que siguen: familia de Manuel García-Barrosa Arrinda, la de Pepe'l Monte, Pilar Bustu Arrinda, Ana Rita Prendes, Casa El Prau, Casa Rodiles, Casa Cayetana, Casa'l Ferreru, Casa Antón el Maestro, Miguel Alonso, Casa Pachu Valle, Familia de Merche la de la Nozaleda, Manolo'l de la Cabaña, Casa Benjamín de Xuán, Casa Manolo Santiago y Roberto Badiola del Barriu de la Ferrián en Coyanca.

La fotografía más antigua de les recoyíes nesta parroquia remonta a 1917. Nella amuésase una imaxe cotidiana de la selmana como yera l'asistencia a la catequesis, nes que les güeles fáense una instantánea coles neñes baxa la sollerte mirada del director de la mesma, Manuel Alonso Pintado. Esta foi vencida pola familia de Pilar Bustu Arrinda”-espresó Aramendi, Presidente de la entidá Candás Marinero.

Tres l'actu inaugural presidíu por Amelia Fernández, Alcaldesa de Carreño, y coles asistencies de conceyales de la Corporación y la directiva de la entidá cultural de Candás, l'Asociación Amigos del Hórreo va presentar la Conferencia “La policromía nos Horros Estilu Carreño” a cargu del carreñense Julio Zapico.

La esposición va tener llugar nes Antigües Escueles hasta'l 3 de payares, siendo l'horariu de visita a la mesma los Martes y Vienres de 18a 20: hores.