Convocaes 16 ayudes económiques pa families con menores a cargu

Dende l'añu 2014 el Conceyu de Carreño tien un Plan contra la Probeza Infantil frutu del conveniu robláu pola Conseyería de Servicios y Derechos Sociales del Principáu d'Asturies y el mesmu Conceyu. Les competencies en materia d'infancia correspuenden a les Comunidaes Autónomes, implementando estes la subvención que llega del Gobiernu Central nun 72%, apurriendo les alministraciones locales  la xestión de los programes. 

Dientro d'esti Plan 16 families del Conceyu, con menores a cargu, podrán beneficiase d'unes ayudes de 700€ caúna. Esta cuantía afítase atendiendo a les propuestes de UNICEF en relación a la cuantía mínima que tien d'axustase pa les prestaciones por fíu/a a cargu.  

Los Servicios Sociales municipales van xestionar estes midíes de protección infantil de sofitu familiar na so modalidá de prestación económica, que la so finalidá ye procurar que les necesidaes básiques del/la menor tean cubiertes cuando la causa determinante del riesgu pal so desenvolvimientu integral venga de situaciones de falta o insuficiencia de recursos del so mediu familiar” señaló Cecilia Tascón, Concejala de Bienestar Social.

Dende la área de Bienestar Social municipal va llevasea cabu la concesión d'estes ayudes económiques directes a families o unidaes de convivencia con menores a cargu, siempres qu'esista una convivencia afeutiva y los proxenitores nun fueren privaos o suspendíos de la patria potestá y confírmese que la unidá familiar atópase en situación de privacidá material severa. La valoración de les solicitúes va faese atendiendo al indicador propuestu pola Unión Europea, AROPE. Les families tendrán de tar per debaxo d'esti indicador, que combina trés conceutos: el riesgu de la probeza, la falta material y baxa intensidá nel empléu.

Va Beneficiar a unidaes familiares que nun puedan faer frente a los gastos ordinarios como: alimentación, vistíu, suministros xenerales de la vivienda y material escolar, siempres que la renta máxima añal de la unidá familiar nun supere la última cuantía fita pol INE como de riesgu de probeza. El cumplimientu de los requisitos anteriores va acreditase por aciu informe de los Servicios Sociales” esclarió la Concejala.

Tres la publicación de la esta convocatoria nel Boletín Oficial del Principáu d'Asturies (BOPA), les unidaes familiares interesaes n'aportar a estes ayudes tendrán de presentar la solicitú en modelu normalizáu, xuntu cola documentación acreditativa de la so situación, nel Centru de Servicios Sociales de Carreño (C/Nicanor Piñole, 1 Candás)  nos 10 díes siguientes arteros a la so publicación, previu pidimientu de cita.


Pa la concesión de les ayudes caúna de les families axudicataries va tar obligada a la firma d'un documentu de compromisos, previu a la concesión, onde se va reflexar los conceutos nos que se va a gastar l'ayuda. La xustificación va faese en base a los recibos o factures rellacionaes colos conceutos indicaos nel documentu robláu. La fecha llende pa la xustificación ye'l 15 de febreru del 2018.