Obres de pavimentación y meyora del camín publico de Les Tranques en Tamón

Con cargu al fondu de compensación de COGERSA  el Conceyu de Carreño executa les obres de pavimentación y meyora d'un vial en Tamón. 

Trátase d'un camín públicu que presentaba con un progresivu deterioru énte la evidencia del so escosamientu estructural. Xune la glorieta de Dupont col camín públicu de la Tabla, na parroquia de Tamón. Tien una llargor de 470 metros con un trazáu llixeramente descendente con anchor medio de cuatro metros y superficie total de 1880 m2. Y como  sistema d'evacuación d'agua disponía de cuneta de tierra y salvacunetes desaguando por aciu tubu”- esplicó'l conceyal de Mediu Rural, Manuel Noceda.

Va estendese una capa de tremáu asfálticu estendiendo en caliente, n'espesura mínima de seis centímetros previu selláu de la base por aciu l'aplicación d'un riego d'imprimación y adherencia” - añedió'l conceyal.

Va instalase una cuneta-bordiellu de 60 cm, d'anchor executáu n'obra, dotada de tubería de drenaxe según la parte proporcional d'obra necesaria pola conexón al tubu de desaguadoriu anguaño instaláu. L'anchu de la calzada va ser coles obres de 4 metros” - concluyó  el conceyal 


Pa la execución de les obres recibiéronse ufiertes de 6 empreses. Axudicáronse les obres a PAVITEK 2010 al preciu de 22.410,41 € IVA incluyíu.