XLVII Certame Nacional d'Arte de L.luarca 2016 na Casa de la Cultura de Candás

La Casa de la Cultura de Candás acueye nestes últimes selmanes del mes de noviembre una amuesa de les obres presentaes al XLVII Certame Nacional d'Arte de L.luarca 2016 (CNAL).

El CNAL ta entamáu pol Conceyu de Valdés, en collaboración cola Conseyería d'Educación y Ciencia del Principáu d'Asturies y la Fundación Caja Rural d'Asturies.

Dos son los premios qu'otorga esti certame; Premio Conceyu de Valdés, dotáu con 4.200€, alquisición de la obra y diploma; Premio Fundación Caja Rural dotáu con 2.000 €, ensin alquisición de la obra y diploma. Na XLVII edición presentáronse un total de 110 obres. Ente los requisitos pa poder presentase al certame, esixíase que fora una obra recién fecha (2014-2016), en propiedá del autor/autora y que la obra nun fuera premiada n'otru concursu.  

L'amuesa que se presenta en Candás ye una selección de 6 obres presentaes al concursu. Preséntense en distintos formatos y técniques, d'esta forma vamos poder atopar fotografíes, obres al oliu en llinu, técnica mista en madera, collage, acrílicu y tinta en llenzu,.. ente les que s'atopen les dos obres ganadores:

El baile de las luces y las noches”  premiu Conceyu de Valdés, un collage de l'avilesina Esther Cuesta.
Ciudad dormitorio" de la serie metrópolis premiu Fundación Caja Rural, una obra gráfica/pintura  del uvieín Iván Baizán.

La esposición va poder ser visitada dende'l 21 al 29 de noviembre, dambos inclusive, na Casa de la Cultura de Candás, Cai Santolaya, de martes a xueves 19-21 hores y sábados-Domingos 12-14 hores.