Presentación del coru «Mensajeros de la Paz»

Na mañana d'esti vienres 1 d'avientu, a les 12h.  nel salón d'actos del RIDEA presentóse  el Coru de “Mensajeros de La Paz”.

Pipo Prendes, músicu candasín esbilló la idea del proyectu coral infantil que va debutar nun conciertu “MENSAJEROS DE LA PAZ” que va tener llugar el Madrid el 7 d'Avientu a les 19:30 h. na Ilesia de San Antón. 

El músicu de Candás treslladó-y al Padre Ángel la molición de formar un Coru de Mensaxeros de La Paz n'Asturies. El Padre Ángel sofitó dafechu la iniciativa asturiana que tien la gran collaboración de David Colado, como Director del Coru.

A Madrid van movese 94 músicos ente Coru y Banda, con una notable presencia de mocedá, neños y neñes de Carreño.  

Nel actu de presentación intervinieron:  Pipo Prendes, David Colado, Dtor. de la Escuela de Música Miguel Barrosa de Carreño que, de la mesma dirixe la Banda Sinfónica Infantil  y Xuvenil del Principáu Asturies y el acabante de crear Coru “Mensajeros de La Paz”, Pedro Gómez, Coordinador de Mensajeros de La Paz y Amelia Fernández, Alcaldesa de Carreño.

Dende principios d'esti trimestre trabayemos intensamente cola profesora de Coru de la EM de Carreño, Elena Rosso. Vamos Interpretar cuatro cantares con Pipo. Vamos estrenar el tema “Mensajeros de La Paz” y otru de los sos emblemáticos cantares “Asturianos”“ -detalló David Colado na presentación.

L'ensayu xeneral, previu al recital, va ser esti sábadu, de 18 a 20h. nel Centru polivalente “La Baragaña” de Candás. 

L'Alcaldesa destacó na so intervención la importancia que tien pa Carreño, conceyu qu'ostenta'l sellu “Ciudaes Amigues de la Infancia” pol llabor que se vien desenvolviendo a favor de les persones menores de 18 años, el tener un proxecto sociu educativu y musical del algame d'ésti. 

Un 12,85 % de la población nel nuesu conceyu ye menor de 18 años, que dicha población pueda formase musicalmente y gracies a Pipo Prendes que tamién pueda compartir esperiencies coles  persones más vulnerables y una entidá como la presidida pol Padre Ángel ye una gran oportunidá” -concluyó l'Alcaldesa.