Carreño, promociónase en FITUR Madrid como destín turísticu polideportivu

Na Feria internacional de Turismu (FITUR) Carreño va promocionase anguaño como destín turísticu polideportivu, a la presentación d'apertura del stand cola Vuelta España, va sumase la presentación de la campaña “LATE CARREÑO:  Bienvenida de corazón”  - que nos próximos meses va llanzase nel conceyu-  y nun va faltar la promoción y espardimientu de les marañueles de Candás, alimentos del Paraísu. Los obradores de Candás apurrieron productos pa tastiar nel stand d'Asturies mientres la Feria.

Candás, la capital del conceyu de Carreño, va acoyer el próximu 7 de setiembre la salida de la 13ª etapa de la Vuelta ciclista a España, de 175,5 kilómetros de llargor, y que va escurrir ente la villa candasina y les tarrecibles ramples del puertu de La Camperona, nel valle de Sabero (Llión). Mientres l'actu  d'inauguración del stand de FITUR nel stand del Gobiernu del Principáu presentóse'l percorríu de la Vuelta 2018 al so pasu per Asturies. Púsose de manifiestu qu'esta etapa (la primera de los trés que van percorrer Asturies) ensin dulda va contribuyir a marcar les diferencies ente los favoritos de cara a la victoria final d'esta edición de la Vuelta.

La salida de la etapa de la Vuelta, que per primer vegada acueye la villa candasina, vien coronar la vocación deportiva y per ende ciclista que caracteriza a les xentes de Candás y Carreño dende va décades. Bastante ye que el ciclista Vicente López Carril (terceru nel Tour de Francia de 1974, tres Eddy Merckx y Raymond Poulidor) vivió bona parte de la so vida en Candás, y pasió arguyosu'l llamatu de “El Candasu” pol circuitu ciclista internacional. Nel so honor, cada añu'l Patronatu Deportivu Municipal entama un troféu ciclista y una San Silvestre cicloturista, que lleven el so nome.

L'afición deportiva de los carreñenses tien el so reflexu nos numberosos clubes deportivos del conceyu, de les más diverses disciplines: dende'l fútbol hasta'l piragüismu, la vela, el submarinismu o los deportes autóctonos asturianos. Esta polideportiva vocación del vecinderu de Carreño llevó a que Candás sía considerada “Villa d'Olímpicos”, porque dellos de los sos vecinos y vecines participaron en Xuegos Olímpicos, llegando dalgunos d'ellos a algamar la gloria de les medayes.

Carreño, por ello, nun ye namá nacencia y cantera de deportistes d'élite: ye tamién un magníficu destín turísticu nel que pueden esfrutar de la so vocación les persones aficionaes a les más variaes disciplines deportives. El puertu deportivu de Candás, nesti sentíu, constitúi un magníficu soporte pa dar sofitu y abellu a la pesca deportiva y les actividaes náutiques, nesti casu con un especial apuesta pol deporte inclusivu, por aciu la puesta a disposición de veleros afechos pal esfrute de la Vela por persones con movilidá amenorgada o diversidá funcional.


Les Víes Verdes d'El Tranquero y del Ferrocarril Estratéxicu son otros de los recursos turísticos qu'ufierta a los amantes del deporte Carreño, un conceyu deportivu.