El vecinderu de Carreño nun tien por qué asumir les deldes de Gozón, afirma PSOE Carreño

Énte les últimes declaraciones feches públiques pol voceru del grupu municipal d'Esquierda Xunida en Carreño, la executiva local del Partíu Socialista sal al pasu de les acusaciones feches sobro l'actitú de l'Alcaldesa de Carreño, Amelia Fernández, en relación a la situación que traviesa la Mancomunidá Cabu Peñes.

"La posición de l'Alcaldesa de Carreño namá escuerre la defensa de los intereses de Carreño nel ente supramunicipal. El voceru de la coalición tendría de faer lo mesmo y evitar que sía'l vecinderu de Carreño quien asuma y pague les consecuencies de la nefasta xestión de los anteriores gobiernos de Gozón, que llevaron a la mancomunidá a la situación que vive güei", esplicó Teresa González, secretaria de política municipal de l'Agrupación Socialista de Carreño.

"Va Tener qu'esplicar IX el porqué del cheque en blancu a asumir una Presidencia antes de (por casu) esclariar les cuentes y de que Gozón reconoza'l total de delda contraida cola Mancomunidá y comprométase de forma efectiva a abonala al igual que los intereses de demoranza derivaos de los impagos de Gozón. Resulta cuantimenos murniu, que sían los mesmos grupos municipales de Carreño quien defendan los intereses de Gozón, precisamente'l sociu que llevó a la Mancomunidá a una situación llende. Quiciabes nun recuerden qu'amás de la situación económica, nos últimos años agraváronse los conflictos llaborales nel senu del ente supramunicipal, y los impagos a les empreses qu'empresten servicios tán xeneráu reclamaciones de pagos ya interés. Nun sería de recibu que dempués de dellos años nos que pudieron dase pasos pa buscar soluciones, tenga que ser Carreño quien asuma les consecuencies, toes elles negatives, por cierto", añedió González.

Tampoco taría de más qu'IX esplicara por qué nun pidió la rotación mientres la llexislatura pasada na que'l PP de Gozón ostentó la presidencia y la mesma IX la conceyalía delegada mientres los cuatro años y porqué abandonó la representación como vocal delegáu”, señaló la secretaria de política municipal socialista de Carreño.

"Más allá de cuestiones d'interpretación de los estatutos de la Mancomunidá, Carreño va asumir la so presidencia nel mesmu intre en que Gozón reconoza y comprométase a abonar de forma efectiva la delda contraida col ente supramunicipal. Compromisu que tendrá de dir debidamente reflexáu nos sos presupuestos municipales. Los grupos municipales de Carreño tendrán d'esplicar qué intereses defenden realmente”, concluyó la secretaria de política municipal socialista de Carreño.