Fina Alberto García Rodríguez

Na so casa de Perlora, cuando dormía esti seis de xineru, Alberto García, el de la Xixona, sobrín del escultor candasín Antón, marchó a l'ancha plaza del más allá dexando a Berta, la so querida esposa, a los sos fíos, nieta y amistaes llenos de una súbita murnia y de un fondu dolor. 

Munches persones recuerden aquel Alberto mozu, entusiasta y entamador trabayando, coldu a coldu, con Cipriano Aramendi pola promoción cultural y festiva de la nuesa villa marinera. Cofundador de la Sociedá de Festexos de Candás (SOFECA), a la qu'él, como Secretariu de la mesma, apurrió-y los meyores años del so maduror, foi xuntu con Panin alma y corazón d'aquella comisión de fiestes llena de una entusiasta mocedá de socios y socies, qu'anovó entós daquella, con imaxinación y aciertu los programes de les principales festividaes del pueblu de Candás. Munches vegaes remembraba aquelles verbenes de Santarúa y los concursos de tonada que tantu-y gustaben. Nos últimos años, siguió con interés la programación faciendo aportaciones al programa festivu y collaborando con artículos nel Portfolio de fiestes. Siempres tuvo dispuestu a collaborar en tou aquello que va redundar en beneficiu y promoción de Candás y de Carreño. 

Alberto, como representante de la familia d'Antón nel Patronatu del Muséu Antón, caltuvo hasta la so muerte viva la memoria del so malogrado tíu - güelu al que, de continuu, ponía d'actualidá en les numberoses visites empuestes qu'él, con tantu entusiasmu, entamaba al Muséu que guarda y caltien la obra del nuesu gran escultor. Altruista ya incansable foi'l so llabor de promoción de la obra d'Antón. Compartiendo sesiones intenses y trabayu, coldu a coldu, na Xunta Rectora y nel Conseyu de Xerencia. 

Collaboró tamién nos eventos y aniversarios principales del club Los Gorilas, destacando nellos les sos dotes como organizador, siendo eficaz y rigorosu coordinando les distintes comisiones de trabayu que para tales fines formáronse.

Na fábrica de cementos d'Aboño desempeñó bona parte de la so etapa profesional. Ellí exerció'l so llabor actuando al empar de maestru acuciosu, qu'acoyía y abría puertes a la esperiencia llaboral a munches persones de Carreño. 

Con Alberto sume definitivamente'l candasín d'una dómina. L'amigu de faer favores, home bonu, que nun quixo dexar de remar pol so pueblu hasta'l fin. 

Un responsu va celebrase nel Campusantu de Perlora esti Domingu 7 de xineru a les 13,30 hores previu a la so sepultura, pa finalmente celebrar el so funeral el llunes 8 de xineru a les 17 hores na Ilesia Parroquial San Félix de Candás.


Descanse en paz.