L'arume a marañueles invade Madrid

Tolos años, na Selmana Santa, Candás ye sinónimu de “marañuela”: ese deliciosu dulce, de forma enrevesosa, color amarellentáu, y arume a mantequilla, que ye tan mesma de la villa de Candás y de la so vecina Lluanco. Esta fin de selmana en el stand d'Asturies esi arume anubrió IFEMA.

La marañuela recuérdanos la idiosincrasia y tradiciones marineres de Candás: non en baldre constituyía d'antiguo l'alimentu habitual delos pescadores mientres les llargues costeres del bonitu. Tamién se convirtió nel regalu tradicional que, en Pascua, los padrinos y les madrines de Candás regalaben a los sos afiaos y afiaes, colo que'l golor a marañuela trescalaba les cais de Candás mientres los díes de la Selmana Santa. Güei, la Marañuela forma parte por derechu propiu de los Alimentos del Paraísu Natural”, la marca de garantía cola que'l Principáu d'Asturies da cobertoria a la comercialización d'especialidaes agroalimentarias asturianes con excelencia culinaria. Nel stand d'Asturies na Feria de Madrid esta edición cobraron tamién enforma protagonismu con degustaciones diaries” –  esplicó Amelia Fernández, Alcaldesa de Carreño.

"Na actualidá, son cuatro les empreses ellaboradores de marañuela del conceyu de Carreño que consiguieron acoyese a esta marca calidable estremada, a les que'l Conceyu de Carreño ufierta una ayuda económica para compensar los gastos xeneraos por algamar esti grau d'esixencia. La Marañuela, por ello, mereció tar presente na 31ª edición del Salón de Gourmets, feria internacional celebrada en Madrid el pasáu mes d'Abril y estos díes en IFEMA” – añedió Fernández.

Tradición y espíritu entamador llevaron a les xentes de Carreño a caltener el so ricu Patrimoniu Cultural, y coles mesmes a ponelo en valor, ufiertando a les sos visitantes esperiencies úniques: les actividaes de Turismu Náuticu qu'ufierta'l puertu deportivu de Candás, o l'apertura de la Casa d'acoyida de la Familia Ferroviaria de Tamón (basada na hestoria ferroviaria del conceyu) son dos bones amueses de la puxanza d'un conceyu vivo y atopadizo. El próximu miércoles día 4, el chigre y la casa d'acoyida de la familia ferroviaria van abrir de nuevu les sos puertes al públicu na parroquia de Tamón tres l'axudicación a una nueva concesionaria.