Carreño va impulsar una campaña de promoción de la marañuela

L'interés d'esti productu nel marcu de les tradiciones gastronómiques d'Asturies xustifica la so recién inclusión (30 d'avientu de 2016) ente los productos en que la so comercialización ta autorizada l'usu de la marca de garantía “Alimento del Paraíso Natural”, propiedá del Principáu d'Asturies.

Los materiales de promoción oxeto de la campaña van ser los siguientes:

5.000 posavasos, a distribuyir ente establecimientos hosteleros y hoteleros del conceyu,
5.000 salvamanteles de papel, a distribuyir ente restoranes del conceyu
20 cartelos de “Abierto/Pesllao ”, a distribuyir ente los obradores onde s'ellaboren les marañueles nel conceyu.

Con esta campaña que programamos l'añu pasáu, pretendemos en  esti primer trimestre del añu impulsar el consumu de los productos locales.  La mesma va consistir na edición y distribución d'una serie de soportes publicitarios, escritos en llingua asturiana, coles mires d'animar el consumu d'unu de los productos más íntimamente amestaos a la cultura tradicional y pesquero de la villa de Candás: les marañueles” – señaló Cecilia Tascón, conceyala de Cultura.


Pa desenvolvela realizóse'l correspondiente procedimientu de contratación. Axudicándose'l diseñu ya impresión de la mesma a la empresa Igráfix por importe de 1.177,33 € IVA incluyíu. Dicha campaña tien l'oxetu de llegar al máximu públicu posible, y amás el so arranque va ser tamién oxetu d'un actu de presentación específicu a los medios de comunicación, pa espublizala públicamente. Gustaríanos poder llevar esta Campaña de promoción a FITUR, pero qué tal no tener personal nel Serviciu de Normalización Llingüística de la Mancomunidá del Cabu Peñes tuvimos que pidir collaboración pa revisar el conteníu de la campaña” – concluyó la conceyala.