Nueva solera de formigón para contenedores de reciclaxe en Zanzabornín

El personal del plan d'empléu llevó a cabu los trabayos d'execución d'una solera de formigón para asitiar nella trés contenedores de reciclaxe. 

Trátase d'un pidimientu formuláu pola asociación vecinal d'El Pieloro, que preside Manuel Enrique Menéndez. Para realizar estos trabayos retiróse la capa superficial de tierra vexetal y darréu realizóse una solera de formigón enrasada cola carretera para facilitar l'accesu del vecinderu de la parroquia a los contenedores de reciclaxe” - señaló Amelia Fernández, Alcaldesa de Carreño.

La solera asitióse nun llugar céntricu y transitáu de la parroquia d'El Pieloro, nel que tamién hai una marquesina d'autobús y otros dos contenedores de borrafes urbanes.


El compromisu col reciclaje del consistoriu local va esixendo más contenedores para la separación de borrafes en zones urbanes y en zona rural. Una persona xenera, de media, 1,25 quilos de basura entre orgánicos, plásticos, vidrios, papel y cartón ye por eso que'l vecinderu local de delles zones del conceyu pídennos qu'adoptemos midíes para ameyorar el serviciu de recoyida de basures. Midíes que, en función del presupuestu disponible vamos encetando. La siguiente actuación prevista va ser una batería de reciclaje soterrada en Candás que se emplazará na plaza de la Mancomunidá del Cabu Peñes” - concluyó la Acaldesa.