Puntu d'Orientación llaboral pa persones desemplegaes nel Polivalente

La Federación Asturiana de Conceyos va ufiertar en Candás esti serviciu hasta Setiembre de 2018, col sofitu del Conceyu de Carreño. Les persones desemplegaes del conceyu de Carreño van tener, dende'l próximu llunes 15 de Xineru y hasta el 30 de Setiembre, un nuevu puntu d'orientación y asesoramientu llaboral nel Centru Polivalente “La Baragaña”, de Candás. Trátase de les Acciones d'Orientación Llaboral pal Empléu y Asistencia al Autoempléu (OPEA) y del Programa Integral d'Orientación y Meyora de la Empleabilidá (PIOME, dirixíu ésti a persones ente 30 y 54 años), financiaos pol Serviciu Públicu d'Empléu, y puestos en marcha per iniciativa de la Federación Asturiana de conceyos (FACC) cola collaboración del Conceyu de Carreño.

Per mediu d'estos programes, los paraos t paraes del conceyu de Carreño van poder aprovechar un serviciu gratuitu de tutoría y orientación personalizaes, que-yos dexará practicar habilidaes pa la busca d'empléu, y tamién recibir conteníos formativos específicos pa la meyora de la empleabilidá.


Pa participar nestos programes (que se van desenvolver na planta baxa del Centru polivalente de Candás de llunes a vienres, n'horariu de mañana), les persones comenenciudes tendrán de comunicalo a la Oficina d'Empléu de Xixón I (Fermín Canella), oficina del Serviciu públicu d'empléu del que depende Carreño y ye la que va coordinar la convocatoria y cites de les persones usuaries.