V Concursu de Relatos Curtios Selmana Santa

Na mañana d'esti vienres, 12 de xineru na Casa de la Cultura de Candás presentóse una nueva edición del Concursu de Relatos Curtios de la Selmana Santa entamáu pola Confrería Virxe del Rosariu de Candás. Nel actu participaron la conceyala de Cultura Cecilia Tascón, el párrocu local José Manuel García, María Teresa Álvarez y Moncha Menéndez per parte de la Confrería.

A esta V edición van poder presentase aquelles persones mayores de 18 años y residentes n'España. El testu tendrá de ser orixinal ya inéditu, escritu en castellán y en prosa. La tema, como bien indica'l títulu del certame, ye la Selmana Santa, pudiendo tar basaos los relatos en fechos reales o de ficción.

La estensión de los trabayos nun va devasar los trés folios en DIN A4 a una cara, mecanografiados a doble espaciu nel tipu de lletra Times New Roman, tamañu 12. Los orixinales, por septuplicado, van unviase roblaos con seudónimu y acompañaos de plica o sobre zarráu en que'l so esterior figure dichu seudónimu y el títulu del relatu y nel interior nome y apellíos, edá, fotocopia del DNI, teléfonu, corréu electrónicu y señes de la persona concursante, según currículum vitae.

El llugar al que por corréu s'unviarán los exemplares ye: Confrería Virxe del Rosario, Urbanización El Llagarón, númberu 28, 33430 Candás-Asturies, especificando nel sobre “V Concurso de Relatos Cortos sobre la Semana Santa”.

El plazu d'almisión de  exemplares va rematar el 1 de marzu del 2018.

El premiu va consistir nuna estancia, pa la persona ganador y acompañante mientres la Selmana Santa del 2018 en Candás. Nel casu de que la persona ganadora sía natural del Conceyu va faése-y entrega de la placa conmemorativa.

El relatu va ser lleíu pol so autor/a na celebración de la Misa de Pascua  que se va celebrar el domingu 1 d'abril na Ilesia de San Félix de Candás.


El fallu del xuráu va ser inapellable y nun se van devolver los trabayos presentaos. En casu de publicación del relatu premiáu l'autor o autora va arrenunciar a toa percepción de derechos.