La Biblioteca Municipal recibió 48.000 visites en 2017

La Biblioteca Municipal “Carlos González Posada” de Candás recibió a lo llargo de 2017 un 5,53% más de visites que nel 2016, llegando a les 47.984 visites. Esti datu vien de la suma del númberu de préstamos, el de sesiones d'internet, el d'asistentes a actividaes y el de llectores y llectores en sala.

Na actualidá, el centru pasó de los 2.822 socios y socies a los 3.030, lo que supon una medría de 7.37% respectu al añu anterior. Tamién s'amontaron los fondos disponibles en 544 documentos, llegando a los 22.928 volumes de llibros, cd de música y películes en formatu dvd.

Cuando falamos de datos, de les 47.984 visites que tuvo la Biblioteca Municipal 15.305 pertenecen al préstamu de llibros, cd más dvd. Dixebrándolos por rangos d'edá, el préstamu de llibros y audiovisuales a persones adultes supunxo'l númberu de 8.652 ente que el de llibros y audiovisuales infantiles supunxo'l númberu de  6.653.

“La Biblioteca convirtióse non yá nun centru de llectura y consulta, si non qu'a día de güei, y gracies al esfuerzu de trabayadores ye un centru cultural de referencia nel conceyu nel qu'amás de les actividaes básiques d'una biblioteca como préstamos de llibros, cd´s, sala d'estudiu y consulta, realícense actividaes culturales como talleres infantiles, cuentacuentos, club de llectura, conferencies, esposiciones, visites escolares,…etc ” señaló Cecilia Tascón-Conceyala de Cultura.

Toles selmanes, mientres el cursu escolar, realícense 4 talleres al mes, estremándose estos según la edá de participantes, En cada unu d'ellos, son 15 componentes qu'esfruten d'esta iniciativa. A esto hai que suma-y el taller de la hora del cuentu, les visites d'escolares, el concursu añal de marca-páxines o les actividaes del Día del llibru, ente otres. Estes actuaciones supunxeron la participación de 935 persones menores d'edá.

Ensin escaecer tampoco les actividaes empobinaes al públicu adultu, fueron 983 persones les qu'asistieron al club de llectura, alcuentros con otros clubes, como col del conceyu de Castropol, conferencies, recitales de poesía, presentación de llibros, esposiciones,…

Tocantes a les persones qu'utilicen el centru como sala d'estudiu, usuarios y usuaries de los servicios telemáticos, prensa diaria y revistes, el númberu xubió a 28.832 persones.

La suma total de los préstamos, l'usu d'internet, les persones asistentes a les actividaes que desenvolvemos, tanto adultes como infantiles, el llectores en sala  supunxo esa medría d'un 5.53% más que nel 2016, llegando a casi les 48.000 visites. Cifra de la que'l personal de la Biblioteca Municipal sentímonos bien arguyosos lo qie nun fai más que reafitanos na nuesa idea de que les biblioteques nun tán n'absolutu en decadencia, y que cuando s'invierte nelles, realícense actividaes d'animación a la llectura y ufiértense servicios que reclama la sociedá, calteniendo non yá el númberu d'usuarios y usuaries. sinón qu'esi númberu amóntase –comentó Carmen Dintén, Bibliotecaria Municipal.


Na actualidá esti equipamientu municipal ta atendíu por 4 persones qu'integren la so plantiya.