Concentración delantre del consistoriu pa reivindicar la igualdá


A les dolce de güei, según lo previsto, celebróse la concentración delantre del Conceyu de Carreño. Mientres la mesma, realizóse una llectura paritaria del manifiestu aprobáu poles asociaciones de muyeres del conceyu de Carreño.

Dos muyeres, Maria Isabel Rodríguez y María Antonia Morales, en representación de les asociaciones de muyeres del conceyu y dos homes, Simi Velasco, en representación del Gobiernu Local y Fernando García, presidente del Comité d'Empresa del Ayuntamientu de Carreño, dieron llectura al manifiestu reivindicativu.

Un llazu moráu como símbolu del feminismu va llucir tola selmana nel Centru Polivalente “La Baragaña”.

Pela so parte'l conceyal Gabriel Rodríguez señaló:
Les dos persones que tenemos dedicación esclusiva nel gobiernu local, l'alcaldesa y yo, secundemos el paru convocáu. De la mesma, solicitemos formalmente que se nos descuenten les correspondientes hores de la próxima nómina. Secundámoslo porque como socialistes compartimos les reivindicaciones feministes y tenemos el firme compromisu de trabayar p'ameyorar la situación sociu llaboral de les muyeres – dientro de les competencies municipales-. Nesti 8 de marzu, visibilizamos – un añu más - el compromisu de güei y los 364 díes restantes cola reivindicación de la igualdá y non discriminación por xéneru