Convocaes 5 Beques pa la Banda de Música de Candás

L'Ayuntamientu de Carreño abre'l plazu de presentación de solicitúes pa reforzar con 5 beques a la Banda de Música de Candás pal cursu 2017-2018.

L'oxetu de la convocatoria ye la provisión de cinco instrumentos de vientu, como refuerzu a la Banda local, van escoyese trés pa clarinete, una pa trombón y otra pa trompa que van compartir cinco actuaciones cola Banda de Música.

El vientu ye una de les families que producen el soníu pola vibración del vientu y de la masa d'aire nel so interior, ensin necesidá de cuerdes o membranes porque sólo rique del usu del vientu.

Van Poder presentase a estes beques musicales los estudiantes que tean cursando'l Grau Profesional o Grau cimeru de  Música, o que lo superaren. Teniendo preferencia les persones que tengan el Grau Cimeru

Una vegada publicaes les bases nel Boletín Oficial del Principáu d'Asturies (BOPA), la documentación tendrá de presentase debidamente rellenada nel rexistru del Xeneral del Conceyu de Carreño, sito na c/Santao Eulalia 1-3 de Candás. Nel siguiente horariu:

• Llunes, miércoles y vienres  de 9 h a 14 h
• Martes y xueves de 9 h a 18 h.

El plazu de presentación de la documentación va ser de 20 díes contaos dende a otru día al de la publicación, concluyendo el próximu 17 d'abril. Les persones que deseyen allegar a estes beques van tener de presentar, ente otros:

• solicitú
• currículum
• certificáu acreditativu de los estudios del Centru onde los cursó méritos a valorar.

La prueba de selección ente les persones almitíes pa optar a les beques va constar de la presentación d'una obra llibre, lo mesmo que de la llectura a la primer vista de repertoriu pa Banda. El mesmu instrumento col que se realice la prueba va ser col que se va tocar na Banda de Música de Candás. Y la mesma va tener llugar na Escuela Municipal de Música “Miguel Barrosa” de Carreño (c/Bernardo Alfageme, 4 Candás-Carreño).

Somos conscientes de la importancia de la formaciónpráctica de xóvenes profesionales como pilastra fundamental pal desenvolvimientu de la so carrera profesional na música. Con estes beques damos la oportunidá a qu'estudiantes pongan en práctica los años d'estudiu nes Escueles de Música Municipales, nel Conservatoriu. Que nueves promeses de la música tengan la so primer esperiencia con nel públicu na nuesa llexendaria Banda. Amás de siguir sofitando y fomentando la cultura y l'educación al traviés del arte de la música la educación “ señaló Cecilia Tascón- Conceyala de Cultura.