Empieza la XV Edición de les Xornaes de Coeducación, D'igual a igual


Estes xornaes financiaes pol Conceyu de Carreño y coordinaes pola Oficina d'Información Xuvenil de la Mancomunidá del Cabu Peñes van dexar trabayar nos centros educativos de primera y secundaria la sensibilización, prevención y promoción de la igualdá d'oportunidaes, en redol a la rotura d'estereotipos sexistes.

Nel salón d'actos municipal, nun actu presidíu pola Alcaldesa, cola asistencia de responsables de los centros educativos, AMPAS, entidaes collaboraes y asociaciones de muyeres del conceyu presentóse'l programa previstu.
  
Van celebrase del 14 de Marzu al 20 d'Abril de 2018 en IES de Candás, CEIP “San Félix”, y CEIP “Poeta Antón”. Nesta edición pa desenvolver la programación prevista tiénense seis entidaes collaboradores: Tres colores, Asociación Muyeres Jóveness, Equipu de Gloria Sagasti, Astursex, Avanzando y l'Institutu Asturianu de Psicodrama.

Los oxetivos que se pretenden con estes acciones son, ente otros, destacar el papel crucial de los centros educativos na superación del sexismu ya incidir na etapa de l'adolescencia, onde la segregación ente dambos sexos y los estereotipos de xéneru radicalícense pola tremenda presión qu'exercen los iguales, por que la persona s'axuste al rol de xéneru que se-y foi asignáu. Cola collaboración d'entidaes espertes, profesoráu y families preténdese inculcar la igualdá de tratu dende edaes tempranes, que conozan pautes básiques d'analises del sexismu en clave de xéneru. Y en el casu del IES, complementar y ampliar dende l'ámbitu local lo que yá se trabaya'l programa rexonal «Nin ogros, nin princeses» de la Conseyería d'Educación.

Talleres previstos col alumnáu d'educación secundaria
“Destruyendo mitos” “Comunicación y publicidá dende la perspectiva de xéneru”
“Comunicación y estereotipos de xéneru”, “Mozos y moces: diferencies dende la igualdá. Roles, estereotipos, procesos de namoramientu,
“relaciones”  y “El mio cuerpu, la to mirada. La violencia simbólica”

Talleres previstos n'educación primaria: ceip Poeta Antón y ceip S. Félix
“Redes sociales y terminales móviles. Intimidá, comunicación y bon uso”
“Cambeos corporales, sensaciones. Pubertá y adolescencia”
“Ligones” “Cuídate, cuídote”, “Batukada
pola igualdá” “Gústennos les tecnoloxíes” “Gústennos les ciencies”
Representación “Formes y colores familiares”  y desenvolvimientu de Gymkanes coeducatives.