Esposición de semeyes n'Ambás

La esposición monográfica “Carreño y Les sos Xentes” llega a la parroquia de Ambás. Esti sábadu 17 de marzu, les Antigües Escueles van acoyer l'amuesa fotográfica dedicada a esta parroquia.

L'Asociación Cultural “Candás Marineru” en collaboración col Conceyu de Carreño, foi arrexuntando instantánees, de los vecinos y vecines, poles parroquies del Conceyu, llevando a cabu un trabayosu procesu de digitalización y arquivu de les fotografíes antigües vencíes pol vecinderu.

Gracies a la collaboración desinteresada de la vecindá pudiéronse recuperar más d'un centenar d'instantánees, de les que sesenta se podrán esfrutar na amuesa. Nes que vamos poder comprobar los cambeos producíos a lo llargo del sieglu XX na zona rural. Vamos ver los cambeos esperimentaos nos oficios tradicionales, la vestimienta de vecinos y vecines, la forma d'ocupar el so tiempu d'ociu o les celebraciones familiares, por casu” señaló Cecilia Tascón -Conceyala de Cultura-.

La esposición consta d'una selección 60 fotografíes impreses en cartón pluma, distribuyíes en 15 paneles nes que se repasa la hestoria de Ambás, de les sos xentes nel sieglu XX.

Tres la inauguración, que va tener llugar la ronda de teatru per Carreño na mesma parroquia y llugar

La esposición podrá visitase dende'l mesmu día de la inauguración hasta'l 1 d'abril, los martes y los xueves de 17: a 19: hores. L'apertura de l'antigua escuela mientres eses feches realizarála voluntariamente Balbino, un vecín de la parroquia integrante de la directiva de la entidá vecina..

Carreño y Les sos Xentes, ye más qu'una esposición de semeyes antigües, ye la hestoria del nuesu Conceyu a lo llargo del  últimu sieglu. Son 12 esposiciones, una por caúna de les parroquies que van tener el so llazu d'unión na amuesa final na Antigua Fábrica d'Ortiz en Candás onde van tar presentes les 12 esposiciones, les 12 parroquies” rellató Tascón.