La Beca Antón 2012 ye una instalación temporal d'arte efímero

La Conceyala de Cultura del Conceyu de Carreño, Cecilia Tascón, salió al pasu de les acusaciones realizaes apocayá por Izquierda Xunía nos medios de comunicación en relación a la Beca Antón 2012 y esplicó que “l'oxetivu del proyectu que ganó la Beca Antón en 2012 pa nada tenía como finalidá crear una escultura de calter permanente, ye más en el proyectu l'autor yá señalaba que se trata d'una instalación temporal d'arte efímero nel esterior del Muséu, ello ye que n'el mesmu proyectu ganador l'artista declaró qu'en nengún casu va pidir responsabilidaes al Muséu Antón o a terceros, si les obres resulten estropiaes o sumen”.

La conceyala aportunó na necesidá “de faer un llamamientu al rigor político, porque acciones de falses denuncies como ésta lo únicu que pueden consiguir ye enllordiar el nome de la institución y poner en tela de xuiciu el llabor que se vien faciendo ensin midir qu'esto pueda afectar a futuros patrocinios o mezcenazgos de los proyectos del Muséu. Dende l'añu 2010, les bases de la Beca, yá nun contemplen la realización d'una escultura nel esterior. Poro, el proyectu Presencias, Beca nel añu 2012, nun tenía algame nel esterior con obra dalguna”.

El grupu d'IX formó parte d'esi xuráu polo tanto debería de conocer les bases y el proyectu ganador. Si surde esmolición pol estáu de dalguna obra, lo lóxico ye qu'informaren primeramente al traviés de la Institución que convoca la Beca y sicasí, nun contactaron col Muséu pa informase” añedió Cecilia Tascón.

Siempres se vela pola integridá de la colección del Muséu Antón. Cuando'l Conceyu programó baltar l'entorno, dende'l Muséu Antón y el Serviciu municipal de parques y xardinos coordinaron les acciones. Foi necesariu, por casu, retirar temporalmente'l bancu qu'ellaboró l'escultor Pablo Maojo que ta na redolada de San Antonio y volvióse a instalar” concluyó la conceyala de cultura.

Nun ye la Comisión d'Urbanismu la que vela polos caltenimientos de les obres d'escultura, esiste un Patronatu Municipal Centru d'Escultura Museo Antón que ye:

1) quien convoca les beques, col patrociniu de EDP.
2) escueye la obra ganadora. Cabo destacar que na selección de la obra ganadora participen – ente otros tolos grupos políticos con representación en Carreño.
3) supervisa la realización del proyectu ganador.
4) si se trata d'una escultura o obra esterior supervísase'l so caltenimientu.

El Muséu Antón tien un parque escultóricu formáu por 24 obres que supervisa y conserva. La última restauración foi – na zona de San Antonio - la de la obra “Damocles” de José Luis Sánchez, realizada en 2017. Obra que fuera instalada en 1995.