Les persones mayores proponen meyores pal serviciu de cafetería del polivalente

L'asociación de persones xubilaes El Paseín de Candás participa na ellaboración d'un nuevu pliegu de llicitación del serviciu de cafetería del Centru Polivalente “La Baragaña”, na tercer planta del citáu edificiu.

Na mañana d'esti 21 de marzu, la responsable de contratación municipal, Salomé García, el responsable de la xestión del centru polivalente, Alain Fernández, la concejala de Bienestar, Cecilia Tascón y l'Alcaldesa, Amelia Fernández celebraron una sesión de trabayu cola directiva de l'asociación que preside Olga Álvarez. La finalidá del alcuentru foi recoyer les propuestes de meyores que plantega'l colectivu pal nuevu procedimientu de xestión de la cafetería.


La directiva de l'asociación de persones mayores de Carreño solicitó al Consisitoriu que'l centru empreste serviciu de cafetería nel horariu de 10 a 21 hores, propunxeron que los descansos selmanales fueren, na midida de lo posible, na mañana de los domingos almitiendo la posibilidá d'axustar otru día con quien resulte finalmente axudicatariu/a.  El periodu vacacional que s'esfrute nel mes d'Agostu y que en ciertes festividaes, como Nuechevieya y Nuechebona, cerrar al públicu como'l restu del centru.

Asina mesmu, propunxeron una posible bonificación nos precios que favoreza a les persones mayores. Tamién treslladaron la idoneidad de tener menúes del día nel serviciu y unos bonos con posibles descuentos selmanales pa facilitar aquelles persones más vulnerables puedan esfrutar d'una comida equilibrada a un preciu algamadizu.