Premiu al Conceyu de Carreño pol respetu de la profesionalidá de los servicios de seguridá privada

La entidá profesional destacó coles sos distinciones al Conceyu de Carreño y al de Siero pola profesionalidá de dambes alministraciones nes sos llicitaciones de servicios de vixilancia de seguridá privada naquellos eventos qu'entamen y lo precisen. Destacó na so intervención el Presidente de la entidá'l respetu al oficiu nos procesos de contratación evitando'l intrusismo profesional.

L'Asociación Profesional de Vixilantes de Seguridá Privada d'Asturies (A.VI.S.P.A.), entama la celebración de los V Galardones de la Seguridá Privada Asturies 2018, con calter nacional, que la so Gala d'entrega de Galardones, Premios y Distinciones especiales, tuvo llugar esti vienres a les 12 hores, nel Salón d'Actos de la Casa Municipal de Cultura “Alberto Vega” de La Felguera (Llangréu).

Los Galardones, nes sos distintes categoríes, nacionales y autonómiques, reconocen la trayectoria de los profesionales del sector de la seguridá público y privao (Vixilantes de Seguridá, Guardias Rurales, Detectives Privaos y Cuerpos y Fuerces de Seguridá del Estáu, Guardia Civil y Policía Nacional), medios de comunicación, entidaes, asociaciones y fundaciones del ámbitu sociu cultural, asociaciones profesionales y alministraciones públiques.

De la mesma manera, otorgáronse distinciones a titulo colectivu y particular pa premiar el bon faer y trayectoria asociativa, académica o entamadora nel Principáu d'Asturies.

Al actu previstu, asistieron convidaos de les ciudaes de Madrid, Soria, Albacete, Córdoba, Llión, etc., lo mesmo que de numberoses localidaes asturianes. En representación del Conceyu de Carreño allegaron l'Alcaldesa, Amelia Fernández, y el Conceyal de Seguridá Ciudadana, Onésimo Velasco.

N'aquelles actividaes que s'impulsen dende'l nuesu Conceyu, que rican servicios de vixilancia privada que complementen el llabor que cumplen los cuerpos y fuerces de seguridá que diariamente trabayen en Carreño, como l'el restu de procesos de llicitación esforciamos por llevales a cabu escrupulosamente conforme al marcu regulatorio.  Ocúpanos y esmolez faer una xestión correcta y eficiente. Nun perdiendo de vista nunca les esixencies de formación, capacitación y autorizaciones alministratives oportunes y correspondientes de los aspirantes y empreses qu'opten nos procesos de contratación.  El pasáu día 9 entró a valir una nueva Llei de contratos y tolos Servicios municipales implicaos en procesos de contratación tán esforciándose n'avanzar nes adaptaciones al nuevu marcu llegal " - afirmó Amelia Fernández