Monstruos de cuentu, ganadores del XV Concursu de Marcapáxines 2018

Dende va quince años el Conceyu de Carreño, al traviés de la Biblioteca Pública Municipal “Carlos González Posada” de Candás, entama'l Concursu de Marca-páxines”. 

El xuráu, axuntáu na mañana d'esti 13 d'abril tuvo una xera trabayosa. Cuidao que hasta'l 10 d'abril , fecha llende para presentar los trabayos, esto ye, presentáronse un total de 778 marca-páxines., superando en casi un centenar los presentaos na pasada edición.

Anguaño'l tema escoyíu para 2018, que sirvió de fonte d'inspiración, foi “Monstruos de Cuento”, coincidiendo col bicentenariu de la publicación de “Frankeinstein” de Mary  W. Shelley. 

Como inspiración pudiéron utilizar cualesquier de les múltiples obres nes que bisarmes son los protagonistes, o bien les persones participantes pudieron dexar volar la imaxinación y crear les sos propies bisarmes.Para ello n'unos de los espacios de la biblioteca los más pequeños y pequeñes de la casa pudieron esfrutar d'una selección de llibros y cuentos sobro la temática d'esta edición.

Nesta edición del “XV Concursu de Marcapáxines 2018” estableciéronse dos categoríes: 
• neños y neñes de 0 a 7 años
• neños y neñes de 8 a 12 años. 

Na bases establecíase un primer premiu y dos accésit pa caúna de les categoríes. Consistiendo los premios nun diploma y un llote de llibros. Amás los marca-páxines ganadores van ser la imaxe de la Biblioteca Municipal pal añu 2018.

El Xuráu formáu por persones venceyaes al mundu de la cultura y l'arte tuvo compuestu por Alaín Fernandez, Xerente del Centru Cultural Teatru Prendes; Dolores Villameriel, Directora del Patronatu Museo Antón; Cecilia Tascón, Conceyala de Cultura y actuando como Presidente Amelia Fernández, Alcaldesa de Carreño; faciendo les funciones de secretaria Carmen Dintén, Bibliotecaria Municipal, decidió premiar los siguientes trabayos:

1. Categoría de 0 a 7 años:
• Primer Premiu: Aurora Castroagudín Muñíz, de 7 años
• Accésit: Carlota García Fernández, de 7 años y Lorena Serrano Sanz, de 7 años

2. Categoría de 8 a 12 años:
 • Primer Premiu: Sergio Menéndez Martínez, de 12 años.
• Accésit: Blanca Garrido Rodríguez, de 8 años y Martín Peña Alba, de 10 años.

Asina mesmu'l Xuráu decidió conceder a un tercer accésit na categoría de 0 a 7 años a la obra conxunta presentada pol aula “Los Delfines” de la Escuela Infantil “La Marinera” de Candás ” concluyó Tascón.

Tres la deliberación del Xuráu los 778 Marca-páxines van ser espuestos nuna esposición conxunta na Biblioteca Municipal. La esposición podrá visitase nel horariu habitual del Centru Municipal.  Amás na Sala Polivalente de la Biblioteca van tar espuestos marcar-páxines  ganadores y finalistes d'años anteriores “Concursu de Marcapáxines”, 

Encuadrada dientro de los actos de celebración del Día del Llibru, la entrega de los premios va tener llugar na Sala Infantil de la Biblioteca Municipal “Carlos González Posada” el llunes 23 d'abril a les 17:30 hores. Nel intre del actu “Cuentacuentos Puppy´s” va allantar a pequeños y pequeñes col Cuentacuentos “Monstruos de Colores”.

Como actividá complementaria a esti aXV edición del Concursu, la Biblioteca Municipal entamó l'actividá “Soi Tragaldabas”. Nes qu'al pie de los llibros y cuentos de bisarmes instalóse un Photocall del pequeñu Frankeinstein y la bisarma Tragaldabas. Onde “Tragaldabas”, la bisarma que se zampa los mieos, pidía a los neños y neñes que tuvieren un mieu, que lo dibuxaren y dar, pa come-y lo hasta que sumiera. Ente tolos mieos presentaos sorteáronse unos llibros que van ser apurríos nel actu del 23 d'abril.