Homenaxe a les persones mayores d'Albandi

Na mañana d'esti 13 de mayu, l'Asociación Vecinal Santiago de Albandi, que preside Miguel Ángel Fernandez, diose cita nun establecimientu de Perlora pa homenaxar a trés de los sos mayores. Ye la tercer etapa como presidente de Miguel Fernández de la entidá vecinal. 

Primeramente na parroquia de “Santiago d'Albandi” a les 13 h. alcordanza emocionada a los mayores finaos de la zona. Amenizó la celebración el Coru Parroquial de Perlora.

Nesta edición los homenaxaos fueron trés varones: 

- Nemesio Rascón, 84 años del barriu Monte Morís de casa La Llosuca.

- Manuel Jaime Cuervo Prendes, popularmente conocíu como “Lolo Pesgana” de 85 años.Foi vecín del barriu de Pesgana n'Albandi. Na actualidá, mora en San Jorge d'Eres nel conceyu vecín.

- Alfredo Rodríguez Prendes, de 84 años,de casa “Florento Asturias” nome que fai honor al so difuntu suegru. Vecín  del barriu Monte Morréis n'Albandi. Casáu con María Dolores González , que foi directiva de la entidá vecinal y agora bien collaboradora de la mesma. 

A los trés, la directiva vecinal acompañada de l'Alcaldesa  y el conceyal Simi Velasco apurriéron-yos plaques conmemoratives. A Nemesio apurrió-y la mesma'l presidente vecinal. Agustín Rodríguez, vicepresidente de la entidá foi l'encargáu de da-y la a Lolo Pesgana y Amelia Fernández apurrio-y la a Alfredo.

Tres la comida tuvo llugar un sortéu de regalos ente los asistentes, donaos por cases collaboradores.