L'aula de psicomotricidá va empecipiar en períodu branizu

planu de nueva instalación
Tres les declaraciones realizaes pol voceru del Partíu Popular en relación a la situación de l'aula de psicomotriciá previstu na escuela infantil La Marinera, la conceyala d'Educación, Cecilia Tascón, repitió “que ye un nuevu exemplu de la posición cínica del voceru popular, quien pretende resolver a golpe de nota de prensa les cuestiones que puede resolver col so votu nel plenu”.

Les obres d'adecuación de l'aula de psicomotricidad van desenvolvese en periodu branizu, sobremanera a lo llargo del mes d'agostu, pa llevar a cabu les obres que se consideren más cafiantes coincidiendo col periodu non lectivu del centru”, esplicó Cecilia Tascón.

La previsión del costu d'esta propuesta, que llogró respaldu nel procesu d'ellaboración de los presupuestos participativos, xubía a 30.000 euros. A la de redactar el proyectu optóse por encetar la instalación d'un aula de psicomotricidá completa y la complexidá de l'actuación que supon afaer totalmente un local que s'atopa en brutu hasta dexalo en bones condiciones pal so usu coles dependencies, l'acondicionamientu, l'equipamientu ya instalaciones que rique l'actividá educativa fixeron que l'importe total de les obres xuba al doble de lo previsto primeramente”, esplicó la conceyala d'Educación.

La necesidá de dotar económicamente esta iniciativa implica que va ser necesariu incorporala de nuevu nel proyectu de presupuestos d'anguaño, que yá se ta axustando. Ye'l momentu nel que'l voceru del Partíu Popular va tener la oportunidá de faer efectivu'l so compromisu con esta propuesta más allá de les notes de prensa, porque convien recordar que votó en contra del presupuestu pa 2017 nel que se contemplaba esta actuación”, señaló Cecilia Tascón.

Nesti nuevu proyectu d'aula de psicomotricidá que s'incorpora al presupuestu d'anguaño participaron viviegamente nel so diseñu l'equipu directivo y docente de la Escuela Infantil “La Marinera”. Toles iniciatives, cambeos, suxerencies, opiniones, que nos treslladaron al primer bocetu tuvieron cabida nel proyectu que se va executar. Dende'l gobiernu local entendemos que les persones que van trabayar nesa estancia xuntu colos neños y les neñes son los que meyor pueden saber les necesidaes” añedió la edil .

La dirección de la Escuela, l'equipu docente y los padres y les madres del alumnáu conocen la situación na que s'atopa'l proyectu de l'aula. Nos distintos Conseyos Escolares que se desenvolvieron a lo llargo d'anguaño, la Concejala d'Educación, informó puntualmente a les persones que formen parte del mesmu y que representen a la comunidá executiva de la situación. L'últimu Conseyu nel que s'informo tuvo llugar el pasáu 21 de marzu. Nel mesmu la Concejala volvió aprofiar el compromisu del executivu socialista n'acometer eses obres” concluyó Tascón.